maandag 17 februari 2014

Olga

Vandaag een mailtje van Olga uit Rusland.
Olga is een alleenstaande vrouw "opzoek naar liefde en geluk en een man die mij begrijpen". 

Een foto van een knappe blondine aan een schrijftafel is toegevoegd. 
Nou had ik ook al een mailtje van Irma en van Anna die in soortgelijk krom nederlands probeerde contact met mij te zoeken. Blijkbaar werken ze in het zelfde kantoor want de bureaus en pennenset zijn identiek.

Wellicht zijn het zusjes want de foto van de ouders op het bureau is ook dezelfde.

Ik ben deze week niet op zoek naar een nieuwe liefde dus ik heb ze de emailadressen gestuurd van wat snelle managers.
Managers die mij al weken mailen en vragen hun enige handelsvertegenwoordigerin Nederland te worden.
Een mail van hen is meestal in een zelfde gebrekkig nederlands waarin ze honderd-duizenden euro's toezeggen die gewoon liggen te wachten op mijn bankrekeningnummer.

Ik denk zelf dat Olga, Irma en Anna het prima met ze gaat vinden.
En mocht het libido van de heren hen in de steek laten. Ik heb in dezelfde maibox genoeg adressen waar je voordelig blauwe pilletjes kunt kopen die ook dat probleem voor ze oplost.

Een goed gevoel weer een goede daad verricht te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten