maandag 28 april 2014

Magnum

Beste gemeente.

Voor de arme kindertjes in Afrika geven mijn vrouw en ik al jaren onze weken oud gedragen bontmantels, Gucci schoenen en Hugo Boss maatpakken af aan de zak van max.
Onze krabsalades, zalm en paté zijn uitsluitend van scharrelvriendelijke slagers afkomstig. En de resten van de brunch, soupé of diner worden keurig in de daarvoor bestemde biobak gedeponeerd.
Mijn Jag rijd op energiezuinig biogas. En aangezien ik gereden wordt door mijn chauffeur mag ik zeggen dat ik ook nog eens energiezuinig carpool.
Waarvoor een belastingvoordeel op zijn plaats is.
(inmiddels op de inkomstenbelasting door mijn accountant opgevoerd)


U ziet ik ken mijn plichten als bewust verantwoordelijke burger.

Nu heeft u onlangs in uw oneindige wijsheid in de aangrenzende Vinexwijk een nieuwe glascontainer geplaatst.
Gelukkig uit het zicht, en bij de gewone burgers.
Waarvoor dank.
 

Echter hoe ik het ook probeer, onze hulp krijgt de leeggedronken flessen magnum champagne onmogelijk door het gaatje van de glasbak.
De opening is hiervoor werkelijk te klein.


U begrijpt onze wanhoop.

Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als hier op korte termijn wat aan gedaan kan worden.

Met vriendelijke groet,

Een betrokken burger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten