zondag 20 juli 2014

Amulinium

Kijk je moet dus Goji bessen eten.
Harstikke gezond.
En dan samen met Spelt, Spirulina en Chiazaad elke dag
Man je wordt honderdtien.
Maar wel natuurlijk niet bij volle maan.
Vanwege de aardstralen, zie je.
Of onder een hoogspanningsmast.
Vanwege de electra spanningen en stralen.
Eigenlijk is het beter alle stroom te vermijden met Goji bessen.
Wegblijven bij stopcontacten, en je mobieltje in amuliniumfolie.
Kunnen ze niet tegen die aardstroomstralen, tegen amuliniumfolie.
Probeer maar eens te bellen met je telefoon in amuliniumfolie.
Gaat niet!.
Nou dan.
Goed spul dat amulinium.
Ook voor s'nachts voor onder het bed.
Man, geen aardstraal die daar doorheen komt.
Of gevouwen als een hoedje, voor op het hoofd.
Wel alleen binnenshuis opdoen, anders denken ze dat je gek bent.
Maar gegarandeerd.
Stopt al je stemmen in je hoofd.
Zo'n amulinium hoedje.
En ze kunnen je ook niet bereiken via vullingen in je kiezen.
Via radio of andere stralen.
Nee ik zweer derbij.
Amulinium en Goji bessen.


Reed ik op de snelweg.
Met een zonnebril om anoniem te blijven.
Mensen kijken je toch raar aan met een alluminium hoedje op.
Zie ik een groot bord langs de weg over vakantie in Brazilië.
En thuisgekomen krijg ik een mailtje van Guanita.
Uit datzelfde Brazilië.
Op zoek naar "betrouwbare man voor relatie die helpen mij vinden vriendschap".
En nu blijkt de Goji bes ook in Brazilië te groeien.
Het snelst groeiende land voor winning van Amulinium.
Gelijk gebeld naar de horroscoop-lijn.
Die zag een vrouw in het buitenlandse voor me.
Begint de naam met een H vroeg ze?.
En nou dat is maar één letter verwijderd van de G van Guanita.
Eigenlijk is het Huanita want ze spreken de G als H uit daar.
Dus dat klopte als een zwerende vinger.
Eng gewoon hoe dat klopt.
Zie je, en dat zijn nou de voortekenen.
Dat het voorbestemd is dat ik naar Brazilie ga.
 

Heb gelijk geboekt.
En gemaild naar Guanita.
Dat ik kom voor het helpen van vriendschap in relatie.
Ze heeft er geen electra schreef ze op de computer, en dus ook geen hoogspanningskabels.
En of ik dan vast wat geld wilde sturen, dat ze vast het hele huis met amulinium kon beplakken. Een paar duizend dollar was al genoeg.
Want amulinium is daar heel duur in Brazilie.
Heb het gelijk gestuurd en de koffer gepakt.
Extra speldbrood in de handbagage.

Maar voor de zekerheid, doe ik een amulinium keppeltje onder mijn pet daar straks.
Tegen de straling.
Want je weet maar nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten