zondag 30 oktober 2022

Kruitvatfolder

 

Het nieuwe kruitvat foldertje is binnen. 
Gelukkig want wie kan niet zonder de fantastische mix van drogisterij aanbiedingen.
Een opblaasbare badkuip. Met tijgerprint. Ik wist niet dat het bestond maar ik moet het hebben. En kruitvat houd ook rekening met mijn bonen en uienoogst want de deflatine is in de aanbieding. 
Twaalf potjes sla ik in voor de komende weken.
Ik gris wat Freek Vonk boxershorts mee. Succes bij de dames verzekerd.
En zo staat het foldertje vol met zaken waar ik het bestaan nog niet van kende, maar niet zonder denk te kunnen leven, nu ik er van weet. 
 
Zo blijkt het gewoon te blijven plassen ondersteund te moeten worden.
Maar wat is gewoon?
Ik heb weinig vergelijkend warenonderzoek.
Ja vroeger op de lagere school, kon ik de eerste letter van mijn naam in de sneeuw plassen. Terwijl Gert van Gompel er "Hartelijke groetjes van Gertje uit Tilburg" in sierlijke letters in de sneeuw mee schreef. Maar alles werkt nog naar behoren, terwijl Gertje verhuist is naar Klein krimpen aan de vecht. En enkel nog in sneeuw geschreven tot klein krimpen aan de v komt. 
Mijn H blijft elegant. Een doosje dus naar hem toegestuurd.
 
Een subboard is ook in de aanbieding bij het kruitvat. 
Een subboard is een surfplank zonder zeil. In plaats van een zeil krijg je een peddel. Daarmee kun je staand op het plankje voort peddelen. Je treft er in het wild weinig sportief blonde wasbord surf dudes op aan. Maar met name dikke vijftigers die hun nordic walk stokken hebben ingeruild. En de subboard op een handig karretje achter hun elektrische fiets naar huis slepen.
 
Zo zijn er huismerk nagelstickers, kan ik mijn normale haarkleur terugkrijgen terwijl ik liever mijn normale haar terug heb. Is er boob tape om beha-loos te kunnen touwtje springen. 
En zijn er nippel covers om slecht plakband te verhullen. 
Er zijn haarmaskers in een potje, gewichten voor de spieren, en om de neus in conditie te brengen diverse trimmers.

 
De badkuip met tijgerprint blijkt in combinatie met deflatine een miskoop. Een stop ontbreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten